Zbozomat.cz
Dobrý den, Hluboce se omlouváme za vzniklé problémy. Po novém roce proběhlo stěhování, které jsme podcenili a na které jsme nebyli vůbec připraveni. Prvořadé je teď odeslat všechny zaplacené i nezaplacené objednávky, k tomu potřebujeme zaškolit nové lidi, proto se i nadále omlouváme, že nedokážeme brát telefony a odpovídat na emaily do hodiny jak jsme to dělali posledních 11 let! Po vzoru ostatních eshopů, u kterých tak rádi nakupujte, již nebude dostupná telefonní zákaznická podpora, která je zrušena. Jak se dostáváme zpět do provozu, tak to neuvěřitelně dlouho trvá. Jakmile se však dostaneme k vaší objednávce budete o všem informováni emailem, prosím vydržte, psaní dalších emailů nám práci neulehčí a hlavně to nic nezrychlí! Právě naopak. K objednávkám se stejně dostáváme postupně, chronologicky. Ještě jednou se omlouváme a prosíme vydržte, budete kontaktováni.
27. 01. 2019 20:47 (před 6 lety) Zobrazit 5
Komentáře
Máte-li otázku k výběru zboží, objednávce nebo slevě či slevovému kódu, neváhejte zde položit Váš dotaz. Díky přímé spolupráci s většinou obchodů Vám můžeme s čímkoli pomoci. Odpověď na Váš dotaz obdržíte také na emailovou adresu, a to obvykle během několika desítek minut.